Starszy specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

  • Praca
    Starszy specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
    Pracodawca: , Poznań
    Termin składania dokumentów: 2019-02-15
    Numer oferty: 589-2019
    Wymagania:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    Ogłoszenie o naborze nr  42238 z dnia 05 lutego 2019 r.

    Oferta ważna do 15 lutego 2019 r.

     

    Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

    STARSZY SPECJALISTA

    do spraw: bezpieczeństwa i higieny

    Dział Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

     

    MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

    Poznań

    Ul. Wojciechowskiego 3/5

    60-685 Poznań

     

    ADRES URZĘDU:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    ul. Dolna Wilda 80A

    61-501 Poznań

     

    WARUNKI PRACY:

    Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

    - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie,

    - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

    Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

    - budynek wielopiętrowy,

    - w budynku znajduje się winda,

    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

    - narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon

     

    ZAKRES ZADAŃ:

    • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
    • szkolenie pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
    • doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
    • opiniowanie lub udział w opracowaniu szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
    • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
    • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, która wiąże się z wykonywaną pracą,
    • inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
    • ochrona radiologiczna pracowników pracujących w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
    • udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno – organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy

     

    WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

    • Wykształcenie: wyższe w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
    • staż pracy: 3 lata w służbie BHP
    • znajomość przepisów Kodeksu pracy, rozporządzeń dot. bezpieczeństwa i higieny pracy
    • umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu prawa pracy
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Korzystanie z pełni praw publicznych
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

     

    WYMAGANIA DODATKOWE:

    • inspektor ppoż
    • zdolności organizacyjne
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętności interpersonalne - asertywność, bezstronność, obiektywizm

     

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

    TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

    • Dokumenty należy złożyć do 15 lutego 2019 r.
    • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia  oferty do urzędu
    • Miejsce składania dokumentów:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    ul. Dolna Wilda 80 A

    61-501 Poznań

    z dopiskiem: „oferta pracy IWH"

     

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej: 

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul.  Dolna Wilda  80 A,  61-501 Poznań  (nr tel. 61 858-61-00, adres e-mail: ias@wp.mofnet.gov.pl).

    2.     W IAS w Poznaniu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 61 858 6173 lub adresem e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.

    3.     Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    4.     Informacja o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie prawa.

    5.     Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej 
    z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    6.     Podstawą przetwarzania danych są przepisy Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz stosownych przepisów wykonawczych.

    7.     Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia naboru, w którym bierze Pani/Pan udział. Dane dotyczące adresu e-mail i numeru telefonu będą wykorzystane do przekazania Pani/Panu informacji dotyczącej naboru.

    8.     Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

    9.     Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych 
    w procesie naboru, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata naborze do korpusu służby cywilnej.

    10.   Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    11.   Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

    gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepis ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    12.   Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu

     

    INNE INFORMACJE:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3016,88 zł brutto (wg mnożnika 1,61 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej).

    O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.

    Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.

    Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.

    Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

    http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-poznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen

    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIS IAS Poznań.

    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

    Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 61 85 86 115, 61 82 70 104

     

     

     

nt logo wagr logo wwa logo ODN Mieszko logo gotowe icbs pce cme logo mieszko mumula radio wyspa domsportowca justspeak lech biznes logo nowe3

Bądź bliżej spraw Uczelni

Strona może wykorzystywać informacje zapisywane za pomocą plików cookies. Więcej informacji