Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
-
Praca
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimPracodawca: , Praca zdalnaTermin składania dokumentów: 2021-03-31Numer oferty: 867-2021Wymagania:
Obowiązki:
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów niemieckojęzycznych
- Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
- Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami
Wymagania:
- Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
- Gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
- Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
Oferujemy:
- Możliwość pracy na cały etat zdalnie, z domu pracownika
- Zmianowy system pracy (8h dziennie, w przedziale między 6.00-24.00, pon-nd)
- Umowę o pracę i długofalową współpracę
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Pakiety sportowe (MultiSport)
- Zniżki na produkty naszego Klienta
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt:
Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing Consultant
Tel. 608 549 211
Mail:natalia.pacler@manpower.pl / cs@manpower.pl
E-mail kontaktowy: natalia.pacler@manpower.plOsoba kontaktowa: Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing ConsultantTelefon: 608 549 211