Rekrutacja on-line

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

  • Praca
    Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
    Pracodawca: , Praca zdalna
    Termin składania dokumentów: 2021-03-31
    Numer oferty: 867-2021
    Wymagania:

     

     

     

    Obowiązki:

    • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów niemieckojęzycznych
    • Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
    • Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
    • Budowanie pozytywnych relacji z klientami

    Wymagania:

    • Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego (min. C1)
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
    • Gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
    • Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
    • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)

    Oferujemy:

    • Możliwość pracy na cały etat zdalnie, z domu pracownika
    • Zmianowy system pracy (8h dziennie, w przedziale między 6.00-24.00, pon-nd)
    • Umowę o pracę i długofalową współpracę
    • Możliwości rozwoju zawodowego
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Ubezpieczenie na życie
    • Pakiety sportowe (MultiSport)
    • Zniżki na produkty naszego Klienta

    Oferta dotyczy pracy stałej.

     

    Kontakt:

    Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing Consultant

    Tel. 608 549 211

    Mail:natalia.pacler@manpower.pl / cs@manpower.pl

     

    E-mail kontaktowy: natalia.pacler@manpower.pl
    Osoba kontaktowa: Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing Consultant
    Telefon: 608 549 211
nt logo wagr logo wwa logo ODN Mieszko logo gotowe icbs pce cme logo mieszko mumula radio wyspa domsportowca justspeak lech biznes logo nowe3

Bądź bliżej spraw Uczelni

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu