Rekrutacja

Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających oraz wymiany informacji międzynarodowej

  • Praca
    Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających oraz wymiany informacji międzynarodowej
    Pracodawca: , Poznań
    Termin składania dokumentów: 2018-03-27
    Numer oferty: 304-2018
    Wymagania:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    Ogłoszenie o naborze nr 24079 z dnia 16 marca 2018 r. termin do 27 marca 2018

    Ilość etatów 2

    Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

    referent

    do spraw: ds. czynności analitycznych i sprawdzających oraz wymiany informacji międzynarodowej

    w Drugim Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji

    Międzynarodowych w Urzędzie Skarbowym Poznań-Grunwald

     

    MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

    Poznań

    Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald

    ul. Smoluchowskiego 1

    60 - 179 Poznań

    ADRES URZĘDU:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    ul. Dolna Wilda 80A

    61-501 Poznań

     

    WARUNKI PRACY

    Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

    - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

    - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

    Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy :

    - budynek dwupiętrowy,

    - brak wind, pierwsze piętro,

    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

    - narzędzia pracy : komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

     

    ZAKRES ZADAŃ

    Pozyskiwanie i analizowanie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, skutkujące typowaniem podmiotów do kontroli, czynności sprawdzających i postępowań podatkowych, w celu stwierdzenia prawidłowego i terminowego wywiązywania się podatników i płatników z obowiązków podatkowych.

    Dokonywanie czynności sprawdzających w celu weryfikacji terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych przez podatników i płatników oraz badanie zasadności zwrotu i nadpłaty podatku, w celu niedopuszczenia do nieuzasadnionego pobrania środków budżetowych.

    Przetwarzanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych w systemach informatycznych Urzędu, w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych oraz  zapewnienia realizacjizadańwłasnejkomórki i innych komórek organizacyjnych.

    Realizacja zadań w obszarze transakcji wewnątrzwspólnotowych w celu wymiany informacji podatkowych.

    Obsługa systemów wymiany informacji podatkowych w celu analizy zawartych w nich informacji.

    Analiza informacji dostępnych w ramach wymiany informacji podatkowych, w tym w systemach

    informatycznych wspomagających wymianę informacji i międzynarodową współpracę w sprawach

    podatkowych w celu skutecznego dochodzenia podatków, należności celnych i innych należności

    pieniężnych.

     

    WYMAGANIA NIEZBĘDNE

    Wykształcenie: średnie

    Znajomość przepisów z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy oraz umiejętność ich interpretacji.

    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji biurowych i informatycznych.

    Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,

    Wnikliwość, rzetelność.

    umiejętność współpracy w zespole,

    dokładność i systematyczność,

    umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,

    umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,

    Posiadanie obywatelstwa polskiego

    Korzystanie z pełni praw publicznych

    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

     

    WYMAGANIA DODATKOWE

    Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym, informatycznym, ekonometrycznym lub studia

    podyplomowe z obszaru objętego właściwością komórki organizacyjnej.

    Przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym

    stanowisku lub obsługi programów komputerowych BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, VIES oraz WAIPB.

    Znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie transakcji międzynarodowych oraz przepisów dotyczących opodatkowania dochodów z pracy najemnej wykonywanej za granicą.

     

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

    Życiorys/CV i list motywacyjny

    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

    oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,

    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

     

    DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata

     

    TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

    Dokumenty należy złożyć do: 27 marca 2018 r.

    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Miejsce składania dokumentów:

    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

    ul. Dolna Wilda 80A

    61-501 Poznań

    z dopiskiem „oferta pracy US Poznań-Grunwald SKA-2"

     

    INNE INFORMACJE:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3016,88 zł brutto (wg mnożnika 1,61 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej). O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu. Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.

    Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

    http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowejwpoznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen

    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP IAS Poznań. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 6644064.

nt logo wagr logo wwa logo ODN Mieszko logo gotowe icbs pce cme logo mieszko mumula radio wyspa domsportowca justspeak lech biznes logo nowe3

Bądź bliżej spraw Uczelni

Strona może wykorzystywać informacje zapisywane za pomocą plików cookies. Więcej informacji